diumenge, 11 de setembre del 2011

Agraïment i invitació / Agradecimiento e invitación

Amic, amiga.

En primer lloc donar-vos les gràcies i felicitar la vostra entitat per la vostra decisió de dir NO a la renovació del permís de funcionament de la central nuclear d'Ascó.

Amb aquesta presa de postura esteu ajudant a que una amenaça, innecessària per a tots nosaltres i per a les futures generacions, vagi desapareixent a poc a poc; malgrat els poderosos interessos que maniobren per mantenir el seu negoci al preu que sigui, fins i tot ignorant catàstrofes com les de Txernòbil o Fukushima.

Aconseguir tancar les centrals nuclears requerirà un treball continuat, amb participació de milers de persones. Si us animeu a mostrar la vostra postura d'una forma més activa us convidem a participar en l'acció de denúncia que farem el proper diumenge, 18 de setembre, entre les 12 i les 14 hores a la Plaça de Sant Jaume, de Barcelona. Us preguem difoneu aquesta convocatòria entre les persones del vostre entorn.

NO a l'allargament d'una central caducada.
NO a l'energia nuclear.

Salutacions cordials de totes les persones que participem a Tanquem Les Nuclears.

Més informació: http://www.tanquemlesnuclears.org/

Amigo, amiga.

En primer lugar daros las gracias y felicitar a vuestra entidad por vuestra decisión de decir NO a la renovación del permiso de funcionamiento de la central nuclear de Ascó.

Con esta toma de postura estaís ayudando a que una amenaza,  innecesaria para todos nosotros y para las futuras generaciones, vaya desapareciendo poco a poco, a pesar de los poderosos intereses que maniobran para mantener su negocio al precio que sea, incluso ignorando catástrofes como las de Chernobil o Fukushima.

Conseguir cerrar las centrales nucleares requerirá un trabajo continuado, con participación de miles de personas. Si os animaís a mostrar vuestra postura de forma más activa os invitamos a participar en la acción de denuncia que haremos el próximo domingo, 18 de septiembre, entre las 12 y las 14 horas en la Plaza de Sant Jaume, de Barcelona. Os rogamos que difundáis esta convocatória entre las personas de vuestro entorno.


NO al alargamiento de una central caducada.
NO a la energía nuclear.

Saludos cordiales de todas las personas que participamos en Tanquem Les Nuclears.

Más información: http://www.tanquemlesnuclears.org/ 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada